CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2009-02-04

Dorog

Dorogra is eljutottam.
Az ottani gyermekkönyvtár fogadott szeretettel.Ugyanolyan szeretettel meséltem és báboztam.
A gyermekek aktív szereplése és elmélyülő figyelme hozzásegített az előadáshoz.Jól sikerült.
Szép helyen van Dorog.
Boldogsággal tölt el,hogy így megismerhetem jobban Magyarországot,bejárhatom meséimmel,
és felsúrolhatom az emberek lelkecskéit székely népmeséimmel.
Itt fel is sorolnám azokat a helyeket ahol báboztam:Komárom,Tatabánya,Héreg,Szentendre,Leányfalú,Verőce,Sződliget,
Göd,Dunakeszi,Kismaros,Márianosztra,Kapolcs,Kiskunhalas,
Lábatlan és Budapest,Budakeszi,Budakalász.
És Vác.
Vácon szeretek fellépni a Waldorf iskolában,(legelőször ott báboztam,egy létrán:)
Szeretek mesélni a kisfiam ovodájába,az Eötvös utcában,ahol nagyon jó közösség van.

1 megjegyzés:

Anikó said...

Kedves Szende! Én most olvastam először a Lábitáról, a Reader's Digest magazin egyik tavalyi (2010.) számában. Nagyon tetszik az ötlet és szeretném tudni, hogyan lehet felvenni Önnel a kapcsolatot. Én Gyulán élek, eme szép fürdővárosban, ahol pár éve nagyon elszaporodtak a városi programok. Az Ön művészete is megmutathatná itt magát, a gyerekek - és némely felnőtt gyerek - nagy-nagy örömére.
Kellemes húsvétot - rengeteg programmal - kívánok Önnek!

Üdvözlettel: Anikó