CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008-12-15

Kapolcs 2008

Gyönyörű vidék.Szép emberek,vásárosok,helybéliek,akik kedvesen vendégszeretően fogadtak.
Imádtam ott lenni,ebben a csodálatos,bűvöletes völgyben,és bűvészkedni lábbábos előadásommal:)
Spontánul mentem oda,hogy majd utcabábozok,vagy találok egy olyan udvart ,ahol befogadnak egy bábozás erejéig...
És igen ,ahogy megérkeztünk,megtaláltam azt az udvart,melynek aurája odavonzott,és befogadott.Nagyon jól sikerült.
Aztán visszamentünk következő szombaton is, és akkor is befogadott Kapolcs.
Az utcabábozás is jól sikerült,először gyűjtöttem pár gyermekes családocskát oda körém, és akkor ahogy elkezdtem hangosan mesélni és bábozni ,úgy sereglettek oda többen is,egyre többen...:)
S a kalapocskám sem maradt üres!
Este a Kobuciban élő népzene!Én meg ügyesen felmásztam egy asztaltetejére és báboztam ott is.A felnőtteknek is kell mese!(azért az asztal tetejére,hogy lássák a zoknibábuimat)
Nincs olyan,hogy mese nincs! :))
Mese van,a kocsmában,az udvaron,a csűrben,az utcán,a domboldalon,a fák alatt,a bálban,a táncban,a hóban,a jégen,a réten,szépen,szépen,szépen.
Mesés Kapolcs,viszlát!

0 megjegyzés: