CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2008-02-06

:)

Egyszer történt hogy egy ismerősökből álló közönség előtt báboztam ,nagyon izgultam,mindig izgulok...
Éppen javában tarott a mese,amikor az egyik bábum izgalmában leveri a fazeket a földre,nagyot
koppan csörömpől a mázas fazék,én megdermedek,tátott szájjal nézek le ,hogy gurulnak szét a pityókák s még miegymás apróságok a fazékból...Le nem tudtam ugrani a székről mely egy asztalra volt felrakva.A közönség azért aggódott ,hogy én ne pottyanjak le a magaslatról...:)Felsegítik a fazekat,egyedül nem tudott volna vissza mászni...
Na de olyan mesefordulatosan kimásztam a bukfencből:
Hát ez a egér es hogy tud főzni!Bugyuta!Leveri a fazekat es,s a kulimáncot es róla!.....Nagy nevetés!!!S a végén nagy taps!
Ha akartam volna se sikerült volna ilyen jól leverjem azt a szökdöső fazekat:)
Azt hitték a mese része.Azóta bátrabban improvizálok.

2 megjegyzés:

Carlina said...

Kedves CSernik Szende!
Mi már annyit hallottunk rólad!
Úgy szeretnénk már látni, hallani a meséidet. Kérlek szépen írd meg, vagy rakd fel ide a blogra, hogy hol és mikor lehet téged legközelebb látni, Vác-Pest környékén!
Üdvözlettel
Tóth Anita
anita@babakalacs.hu

Csernik Szende lábbábművész said...

Köszönöm a lelkes érdeklődést,nemsokára elkészül egy igazi honlapom és azon remélem könnyebb lesz tájékozodni.
Soká nem volt mozgás itt a blogomon,már szinte le is mondtam,de most bepótolom.Sokat báboztam,és még fogok mert nagyon szeretem.
A legközelebbi nyílvános előadásomról szívesen értesítlek.
Mesebeli üdvözletem
CSernik Szende:)